1 år idag! 🎈

Idag fyller jag ett år. Stor dag för mig. Imorse kom pappa och mamma in och sjöng för mig med flagga i hand. Det var kul! Sen fick jag komma ut i vardagsrummet där det hängde en massa ballonger, flaggor och bollar. Det var mycket uppskattat! Efter frukost öppnades paket. Jag fick böcker, fina kläder och leksaker. Babblarna-figurerna var jätteroliga! Men det blev lite mycket med alla nya saker. 
Lunch åts i Grisslehamn och sedan blev det tårta på verandan. Solen sken och det var väldigt fint. Jag fick smaka tårta som sedan kom upp igen. Alldeles för sött, jag föredrar jordgubbar! Efter allt ståhej har jag varit jättetrött. Det blir en tidig kväll ikväll... 



Babblarna i present! 




Tuffa glajjer... 

Tjohej, tjoho, lite dans på det! 





Dödstrött på vägen hem från Grisslehamn... 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0